Hej! Wracam do Was z sondą. Już znam wasze zdanie i chętnie je tu zaprezentuję :)
Na pytanie nr. 1 (Co najbardziej podoba ci się na Panfu?) odpowiadaliście:
"Czat. Można rozmawiać z przyjaciółmi, spotykać się. Bez czatu Panfu nie byłoby takie fajne"
"Hmm.. Wszystkoooo"
"Ja najbardziej lubię to że na panfu można spotykać znajomych itd. Jest dużo gier, misji..Nie można się nudzić"
"Wszystko! A tak na serio to najbardziej lubię sztuczki.. Wiesz o co chodzi .. Że możemy kogoś zamienić
w kurczaka albo siebie w pająka czy jakoś tak"
Na drugie pytanie (Co chciałałbyś/ chciałabyś zmienić w Panfu?) Wasze odpowiedzi były następujące:
"Żeby nie było tego złotego pakietu, przez to nie można chodzić w fajnych ciuchach albo umeblować
sobie domu"
"Na pewno zp. Ale jest dużo rzeczy które chciałabym zmienić.. Na przykład to że nie można czatować
po którejś tam godzinie.. To jest głupie!"
"Żeby misje nie były takie dłuuuuuuuugie "
I to na tyle ;) Przytoczyłam tylko kilka wypowiedzi inne pojawią się wkrótce przy okazji późniejszych
postów. Wy też odpowedzcie na te pytania! :) I poradźcie - co możemy zrobić żeby na Panfu żyło się lepiej.
Pozdrawiam, szarlotka ☺

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz